Usch och fy säger jag bara, idag är illamåendet värre än på länge. Har kräkts en gång bara som tur är men den kvalmig känslan hänger i ändå, trots två tabletter Lergigan comp och en liten promenad. 

Har varit hemma från jobbet i tre dagar nu. Har får ont i ryggen och behöver vila, det blir nog inte bättre av att släpa på en massa gamla människor. Dessutom är jag så trött så det är skönt att kunna sova när jag vill.

De senaste dagarna har jag haft mycket växtvärk som yttrat sig i molvärk och spänningar i livmodern/äggstockarna. Det känns skönt att det händer något där inne, det gör mig lite lugnare. Idag har det dock varit ganska lugnt, han måste ju få lite vila där inne med ❤

Magen vecka 11 vs. magen vecka 10. Lite skillnad faktiskt och på inskrivningen igår hade jag inte gått upp något än, känns skönt. PS.  Ser ni bristningarna på sidan? Har haft dom sen puberteten, lär få fler nu.. Smörjer flitigt med olja. 

Kommentera

Publiceras ej