Idag har jag inte känt något i magen, ännu i alla fall. Känner lite "trötthet" i ländryggen och jag är trött allmänt. Kan ju bero på att jag sovit cirka tre timmar i natt av någon anledning. Något jag däremot känner starkt nu, från igår kväll är hunger. Jag känner ALDRIG hunger med tanke på att jag lidit av anorexi och kroppen har kopplat bort denna känsla. Nu behöver ni inte vara oroliga att jag inte kommer äta, det kommer jag. Jag är inte sjuk i den bemärkelsen längre. Jag är helt normalviktig igen, 65kg till mina 170cm, varav mycket muskler då jag alltid varit en idrottstjej. Grejen är den att jag inte riktigt vet hur mycket jag ska äta, jag har läst runt 1500-1700 kcal beroende på hur mycket man tränar under graviditeten och det låter ju sunt. Viktigast måste ju vara att man inte överäter och att man håller sig till en relativt nyttig kost. Sen om man får dille på choklad är ju en annan sak ;)

Dock kan jag inte undgå att bli lite orolig när jag inte känner någon växtvärk, hoppas att det gror där inne!!!!

Kommentera

Publiceras ej