Nu undrar nu vad i hela h-vete jag gör uppe vid den här tiden på dygnet. Jo, jag lovade min käraste igår att jag skulle ta ett nytt test innan han åkte till jobbet vid 04. So I did. 
 
 
Den övre bilden är från idag och den undre från igår, morgonurin på båda. Ser inte strecket ut att vara lite tydligare idag? Eller inbillar jag mig? Nåväl, det är ju där, klart och (inte jätte) tydligt.
 
Gårdagen artade sig ganska väl om man ser till graviditetstecken:
  • något som liknar mensvärk
  • ont i ländryggen
  • ömma bröst (inte bara vårtorna utan hela tutten)
  • FÖRSTOPPAD (kan för mitt liv inte klämma ut något annat än en fis, så hade det varit i en vecka snart)
  • uppsvälld på kvällen (förmodligen pga förstoppning)
  • trött (kunde dock inte sova på dagen, var alldeles för speedad)
Idag vaknade jag med "mensvärk", brösten har en lustig känsla, nästan som att det skär i dom och ännu sitter förstoppningen i. Måste köpa något som får igång systemet idag. Jag har ledig måndag, dock jobbhelg denna helgen. Jaja, vad gör väl det om jag är gravid ;)

Kommentera

Publiceras ej