Ja, det är frågan. Trots mina två positiva test känns det som att jag har mensvärk. Så här mycket har jag dock aldrig haft förut och om jag har det så brukar det vara dagen jag får mens eller dagen efter jag fått. Det gör liksom ont ut i ländryggen och så strålar det ner i högra ljumsken.

Mina bröst är ömma och känns tunga. Idag var jag på Lindex, behöver lite nya underkläder och insåg att jag nog fyller ut en b-kupa bättre än en a-kupa. Dock så sväller ju brösten även innan mens så jag köpte ingen ny bh. Bröstvårtorna ser annorlunda ut, vet inte om jag skrivit det innan men dom liksom ploppar ut mer nu, dom ser lite större ut och så har jag fått små knottror på dom. Ingen förändrad färg.

Det allra mest påtagliga är min trötthet. Dom som känner mig vet att jag är otroligt energisk, måste alltid ha någonting att göra, far och flänger hela dagarna. Något min sambo reagerade på för redan en vecka sen var att jag bara låg och sov hela tiden och har till och låtit golvet vara skitigt = händer ALDRIG!! Jag sover en gång varje dag och jag får tvinga mig upp ur sängen. Då ska vi också poängtera att jag för det mesta är uppe med tuppen, gärna innan så jag "hinner".

Lite svagt illamående och huvudvärk också, så visst är det något som händer i kroppen, men jag vågar inte tro på att det är något som växer där än..

Kommentera

Publiceras ej