Jag har varit frånvarande här i några veckor, mest på grund av min obotliga trötthet. Den har inte börjat ge med sig än men jag har blivit lite tuffare. Man kan inte bara ligga på soffan hela dagarna.
 
Hur som haver, så här ser det ut:

Arbetsnamn: Snuffe, noga utvalt.
Mamman: Mår som sig bör, illamående, trött, irriterad och gråtmild. Lite orolig för missfall även om allt såg bra ut i 8+0 på VUL. Har för tillfället molvärk och känner titt som tätt av att livmodern och Snuffe växer där inne genom stickningar, ilningar och hugg, särskilt i fiffin. Lite obehagligt men lugnande. Tuttarna har växt till sig och jag kan nu ordna en synlig klyfta under tröjan efter lite arbete och rätt BH.
Partnern: Känner sig nog lite utanför nu när allt handllar om mig. Han har blivit otroligt duktig på att städa och laga mat till hans stackars lilla, ynkliga, gravida kvinna. Han är otroligt stöttande och gör allt för mig och Snuffepuffe. Han borde bli bättre på att inte bli irriterad när jag blir det, men det är nog inte så lätt. Han själv säger att han inte fattar någonting, men det är nog också en del av processen. 
 
Den 6 augusti är det dags för KUB. 24 dagar kvar tills vi får se akrobaten där inne igen. Förhoppningsvis ser allt bra ut och jag slipper dölja den svullna magen mer. Längtar så jag spricker <3

Kommentera

Publiceras ej